Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте с покупката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Да ме прощава колегата за отклонението.......

    А лагери и колянов вал при добра подръжка, колко карат?
    Ами колега ако е карана как си трябва и е сменяно масло на 30000км как мислиш ще са.

    Споделям мнението на Гиги на 100%
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Не мога да повярвам какви неща прочетох.Аз си търся 156 T.S. и ми кажете как да намеря кола на 10г. под 200К км.Според мен 200К км изобщо не са драматични за една кола.Всеки знае средната възраст на колите в България, а от там и километрите им, повечето от тях са бензинови и все пак хората ги карат.Имам една дузина познати с коли над 10г. , че и над 15г. и никой от тях не дава по 2000-3000 лв. за ремонти- повярвайте.Изкарвате тези Twin Spark като някакви кекави боклуци дето на 150К км "умирали", а това звучи смешно.
      Аз пък съм се спрял на T.S., ако ми хареса някой екземпляр минавам през някой Алфа сервиз и си го взимам , пък нека да е на 200К.

      Comment


      • #18
        В момента при мен ситуацията е следната:

        пробег: 185 000 (според FES)

        компресия: 12

        за 5000 пробег маслото (Selenia - racing) не е мръднало с повече от 2мм на пръчката.

        Разход (на газ):

        градско: 13 - 14
        извънградско: 10

        Вариаторът изтраква само при палене.


        Значи в следващите 100 000 трябва да очаквам двигателят да издъхне тотално.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В момента при мен ситуацията е следната:

          пробег: 185 000 (според FES)

          компресия: 12

          за 5000 пробег маслото (Selenia - racing) не е мръднало с повече от 2мм на пръчката.

          Разход (на газ):

          градско: 13 - 14
          извънградско: 10

          Вариаторът изтраква само при палене.


          Значи в следващите 100 000 трябва да очаквам двигателят да издъхне тотално.
          Колега, моите уважения, НО:

          1. Между 185К и 260К има сериозна разлика;

          2. Между 260К и 260К пак може да има сериозна разлика в зависимост от начина на гледане. Само не ми казвай, че съотношението на "гледани" към не-"гледани" е 1 към 1 или нещо друго по-малко от 10 към 1;

          3. Бобо е доста лаконичен и трябва да го четеш внимателно. Аз прочетох "смяна на сегменти", а не "издъхнал тотално". Има известна разлика, но и в двата случая колегата няма да мине евтино.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #20
            Много добре разбрах какво има впредвид Бобо. Основно завишеният разход на масло, което се решава със смяна на сегменти.
            Но аз питах за другите поражения по колянов вал, лагери и т.н. , защото ако отворя двигателя заради смяна на сегменти, то аз бих направил пълен основен ремонт. Някаква приемлива сума отгоре и малко повече труд, но пък знаеш, че имаш нов двигател.
            А не днес само сегменти............и след 20K отново в бокса.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              260 000км не са малко за никаква кола, но при добра поддръжка може да изкара и 2 пъти по толкова. Друг е въпроса, че при Алфа се дава малко повече газ отколкото трябва, прекъсвача е където не трябва, скоростите са къси, картера е направен за да го потрошиш и т.н. Т.е. вероятноста на туинспарка да издържи без ремонт дълги години и км клони към 0. Не, че ако вземеш дизел на тия км ще цъфнеш .. Както казва Джеръми Кларксън "Алфите са направени да са максимално добри .. за кратко"
              И да допълня само - това, че след основния ремонт караш "нов" мотор - на практика не се получава точно така ..
              Last edited by code; d.m.y г., 20:44.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                260 000км не са малко за никаква кола, но при добра поддръжка може да изкара и 2 пъти по толкова. Друг е въпроса, че при Алфа се дава малко повече газ отколкото трябва, прекъсвача е където не трябва, скоростите са къси, картера е направен за да го потрошиш и т.н. Т.е. вероятноста на туинспарка да издържи без ремонт дълги години и км клони към 0. Не, че ако вземеш дизел на тия км ще цъфнеш .. Както казва Джеръми Кларксън "Алфите са направени да са максимално добри .. за кратко"
                И да допълня само - това, че след основния ремонт караш "нов" мотор - на практика не се получава точно така ..
                Ти си бая в час с Алфите - твоята на колко е на 80 ?
                А дизела е на 260 към има няма 5-6тата година , ся че ние караме 10 годишни на по 120 е друга тема....
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                  Ти си бая в час с Алфите - твоята на колко е на 80 ?
                  А дизела е на 260 към има няма 5-6тата година , ся че ние караме 10 годишни на по 120 е друга тема....
                  На петата година един може да е на 260, друг на 60, много се кефя някой като вземе да смята км по годините Различните коли се карат различно иначе хората нямаше да правят километражи, вътре само щяха да хвърлят по един календар
                  Last edited by code; d.m.y г., 21:14.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    На петата година един може да е на 260, друг на 60, много се кефя някой като вземе да смята км по годините Различните коли се карат различно иначе хората нямаше да правят километражи, вътре само щяха да хвърлят по един календар
                    Тва може и да важи на изпит във философския факултет ,ама едва ли важи и за кола за 2-3к
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Много добре разбрах какво има впредвид Бобо. Основно завишеният разход на масло, което се решава със смяна на сегменти.
                      Но аз питах за другите поражения по колянов вал, лагери и т.н. , защото ако отворя двигателя заради смяна на сегменти, то аз бих направил пълен основен ремонт. Някаква приемлива сума отгоре и малко повече труд, но пък знаеш, че имаш нов двигател.
                      А не днес само сегменти............и след 20K отново в бокса.
                      Напълно споделям мнението ти

                      ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:30 ----------

                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      И да допълня само - това, че след основния ремонт караш "нов" мотор - на практика не се получава точно така ..
                      Ами при много хора се получава на практика точно това
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Колеги,вчера отново цял ден обикалях и страната и искам да си изкажа мнеито,защото виждам Вашите коментари,относно километри и колко кара двигателя.На всички ни е пределно ясно,че в тази измамническа държава никой не може да вярна и точно на автотърговец.Вчера съм гледал 5 автомобила и всичките бяха в интервала 142000км до 167000км.Това което ми направи впечатление,и то много голяма,че автомобилът който гледах и подхванах тема (този от снимката и въпросните 256000км) като салон,дори ключа да погледнеш,под капака изглеждаше доста по-добре от всички останали.
                        Само ще ви дам примера,мнодо ме я че нямам снимки на въпросната кола,която е с ГИ и според търговеца (перфектна и на реални 142 000км),а коженият и салон и подлакътника бяха толкова протъркани.....
                        И в крайна сметка си до късмет ,както при жените
                        И за да не отварям нова тема,скоро ще има ли някоя сбирка,за да дойда и да почерпя,че до 2 най-много 3 дена ще съм с нова придобивка и че пусна снимки

                        Comment


                        • #27
                          Аз като купувам кола я оглеждам първо външно,ако ми хареса паля двигателя сам и задължително студен,ако ми хареса,продължавам нататък-карам я по неравна настилка слушайки внимателно да се ориентирам за ходовата част,поглеждам и какво излиза от ауспуха.И нещо много важно преди да я запаля вадя щеката и поглеждам нивото на маслото,когато някой продава никога не долива масло,ако маслото е малко тя го губи по някакъв начин и можеш да спреш огледа веднага.Другото е безмислено да се гледа.Годините са ясни -модела е произвеждан от -до,километрите е безмислено да са ориентир,диагностиката също,почти всяка кола има записани някакви грешки.
                          И както казахте е преди всичко въпрос на късмет, винаги може да се заблудиш.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bubata Покажи съобщение
                            Колеги,вчера отново цял ден обикалях и страната и искам да си изкажа мнеито,защото виждам Вашите коментари,относно километри и колко кара двигателя.На всички ни е пределно ясно,че в тази измамническа държава никой не може да вярна и точно на автотърговец.Вчера съм гледал 5 автомобила и всичките бяха в интервала 142000км до 167000км.Това което ми направи впечатление,и то много голяма,че автомобилът който гледах и подхванах тема (този от снимката и въпросните 256000км) като салон,дори ключа да погледнеш,под капака изглеждаше доста по-добре от всички останали.
                            Само ще ви дам примера,мнодо ме я че нямам снимки на въпросната кола,която е с ГИ и според търговеца (перфектна и на реални 142 000км),а коженият и салон и подлакътника бяха толкова протъркани.....
                            И в крайна сметка си до късмет ,както при жените
                            И за да не отварям нова тема,скоро ще има ли някоя сбирка,за да дойда и да почерпя,че до 2 най-много 3 дена ще съм с нова придобивка и че пусна снимки
                            Само имай в предвид, че и на жабарите вече любимо занимание е връщане на километражи. Оня ден ме помоли едно приятелче (джамбазин) да прочета едно "Браво" буквално свалено от автовоза - колата си изглеждаше перфектно и външно и вътрешно, забиваше муцуната при потегляне. Оказа се лоша връзка на датчика на разпр. вал, та между другото погледнах км - на таблото се мъдреше 97340 а ФЕС показа 167 и нещо си. Абе викам, кога успяхте да врътнете км? "А, още не сме, утре ще го свършим това".
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #29
                              Между другото връщането на километри в Германия е криминално деяние и е подсъдно,така съм чел.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Между другото връщането на километри в Германия е криминално деяние и е подсъдно,така съм чел.
                                Така е. Затова свястна кола можеш да си купиш от Германия или Швейцария. От Италия - само ако е от официално представителство. Само че читавите 166-ци, т.е. на под 200 000 км няма да стъпят на 5000 с докарването.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X